31 Mart 2012 Cumartesi

31 Mart Vakası :)

bizim 31 mart vakamız bu :)
"ilk tekme" vakamız..

yavrucağı kendisine tekme attı diye sevinilir mi :) hamileyken sevinilir..

ufak hareketlenmeler vardı bir süredir.. ama bugün resmen hissettim.. elimi karnıma koymuştum.. birden bi uçan tekme geldi :) ben sıçradım resmen.. tabi nasıl mutluyum anlatamam.. "bu o! bu o!" diye söyleniyorum kendi kendime :) babası kaçırdı bu ilk tekmeyi malesef.. şuanda mühim bi toplantıda..

Allah tüm isteyenlere bu duyguyu hayırlısıyla yaşatsın inşallah..

(   oğluşum!.. sevinmelerim davranışını sadece kısa vadede pekiştirsin lütfen :)   )


2 yorum:

  1. Hamilelikte en en ozledigim tekmelerdir )) saglikli mutlu yasam gostergeleri...rabbim kolaylikla kucagina almayi nasip etsin insallah..

    YanıtlaSil
  2. evet.. çok keyifli bi an kesınlıkle.. hele alısınca bıraz hareketsız kalsın ınsan hemen tedırgın oluyo.. bi arkadaşım "doğumdan sonra karnımda hala bebek varmış gıbı davranmıstım bı sure, zor alıştım" demıstı :)amin inşallah hayırlısı ıle alırım kucagıma :)

    YanıtlaSil