23 Mart 2012 Cuma

mutluluğun fotoğrafı .)

mrblar..
uzun zaman oldu yazmayalı.. neden.. çunku artık daha daha daha bi tembel oldum ben :) gecen hafta evde gecen gunlerın ardından okul nasıl zor geldı anlatamam.. sabahları 7de evden cıkmak tam bı cıle :( tabı buna da sukur tmm ama olsun zor ıste.. bı de trafık derdı okula yetısme stresi.. zorla usta şoför oldum :) artık dolmuşlara taksilere yol vermıyorum :) 

hava sıcak ben yorgun.. komik ama ne mi yapıyorum.. eve gelip internetten muhtesem yüzyılı izliyorum.. neden.. bilmem.. :) sımdıye kadar tvde hiç izlemedim ama şimdi hergun sankı vazıfemmıs gıbı ızlıyorum :) 11. bölüme geldim.. (itiraf edıyorum hep atladım bı cok yerı.. napiim çok sıkılıyorum ben dızı ızlerken)


gelelim mutluluğun fotoğrafına.. dün vuslata erdim nihayet.. işte benim kıymetli erikleriiiiimmm :) kendileri sadece 100 gr olurlar :) ve sadece 1 dakikada tüketildiler.. hem de birsürü tuzla birlikte.. nasıl bi andı anlatamam.. sadece bu kadar bulabildim.. öyle kıymetliler ki.. ucuzlamış hali ile 100 gr 30TL ye satılıyo.. doyasıya yiyemicem henüz ama buna da şükür.. çağla nispeten daha ucuzdu.. ondan daha çok aldım.. o da biraz bastırdı.. neyseki sakinim artık :)

bi de mozaik pasta krizim tuttu yine.. Allah'tan Mado'da varmış.. hem de bitter çikolata soslu.. taammmm benlik.. sütlü değil de bitter çikolata severim çünkü.. şımarıklık yapmamak için elimden geleni yapıyorum amaa insan dayanamıyormuş.. normalde yemeye içmeye çok düşkün değilimdir.. öyle canım ille de şunu çekti hemen yemeliyim falan huylarım yoktur amaa şimdi cidden bazı şeylere dayanamıyorumm..



evett.. bi de ne giymiştimm yapalım.. bu hafta karnım belli olacak şekilde birden belirdi.. öğrenciler bile söylüyo öğretmenim karnınız çok belli artık diye :) şimdiki çocuklar çok rahat.. beni hem severler hem de çekinirler ama bana bile bu kadar rahat olabiliyorlar..


aynı ceketi bi yeşil maxi etekle giydim.. biliyorum karnımın kocaman çıkmış olmasında kıyafetin de etkisi büyük.. :) 8 aylık gibi görünüyordum..


yine aynı dantel ceketimi bu kez kiremit rengine benzer bi kahve tonunda maxi etekle giydim.. 

ceketim ipekyoldan.. sezon sonunda almıştım geçen yaz.. bu sene okulun başlarında beli normal fermuarlı maxi eteklerimle ve çeşit çeşit kemerlerle kullanmıştım..

artık sadece önünü kapatıyorum o kadar :) kemer kullanmak ne mümkün..



şu hamile eteklerini pantolonlarını hiç sevmediğimi söylemiştim değil mi.. çok rahatsız ediyor beni.. bi tane hamile eteğim var.. o da kot.. bi gün de onu giydim kaçak olarak :)

onu da başka zaman fotoğraflarım.. yıne gıyerım nasılsa.. fazla secenegım yok cunku..

tesettürlü bi hamile olarak kıyafet bulmak pek kolay değil.. cidden gezmek vakit harcamak lazım.. her zaman da hali aynı olmuyo insanın..
çarşamba günü boş dersimde bi avm yaptım.. şöyle bi bakayım en azından diye.. halim öyle komik ki.. alışmamışım kısıtlı zamanda gezmeye.. resmen alarm kurdum.. okula geri dönmeyi unutmayayım diye :) bi sefer daha gidip kendimi kaybedip derse ucu ucuna yetişmiştim de ondan yani :)

bi kaç şey çarptı gözüme.. forever new'de bi tulum var.. onu denicem bi ara.. sanki kullanabilirim gibi geldi.. bi tane de beli lastikli şalvar pantolon vardı.. bu arada forever new sanki masal dünyası gibi geliyo bana.. bazen kokusu fazla kaçsa da :) nedense çok mutlu hissediyorum orda kendimi.. her zaman muhakkak uğrarım ama hiçbişe almadım şimdiye kadar :) yakında almicaklar beni içeri.. ama söz yakında ufak da olsa alcam bişeler..
zara'ya sadece uzaktan göz attım.. gitsem bişeler bulabilirim gibi geldi.. (tabi mesele gitmekte işte) ipekyolda da iş var gibi hamileler için.. onların elbise olarak sattığı benim tunik diye kullandığım şeylerden yine var gibi.. bakalım ne zaman uğrarım bilmiyorum.. son 2-3 haftadır sürekli erteliyorum..
roman'da kalıplar genelde çok geniş gelir bana.. muhakkak bir şeyler bulurum gibi.. oraya hiç bakamadım.. kaplumbağa hızında yürüyünce ancak kafamı uzatabildim içeri doğru.. o kadar..

şimdilik benden bu kadar..
herkese süper hafta sonları dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder