6 Aralık 2012 Perşembe

sirke mucizesi :)

:) ne alakasız bi konu :)
anne-bebek mevzularından sonra garip ama kısacık da olsa yazayım..

şimdi efenimm
ben acemi anne modunda gözü sadece bebeğini görür başka iş göremez halde gezerkeneee
bi gün
kayınvalidem bize gelmişti
sirke sürdüm geri kaçtıı deeerrrrmişim :D bööö kötü espri bilyorum
neyse ciddi olalım
benim arzum çay mak. dibindeki kireç sülalesini gördü
ve bana sirkenin süpppperrrr bir kireç sökücü olduğunu söyledi

ben de "aaaa inanmaaaaam" dedim
uygulattım
hem inandım
hem de kireçlerden arındım
:)

bizim ocağın içinden tutun, musluğun kenarına, çaydanlıklardan tutun heryere heryere kadar kullandı
veee sonuç gayet başarılı idi

aman yanlış anlaşılmasın
heryer kirli değildi
sadece kayınvalidem moda girdi
ben de çıkarmadım :)

bi de ev temizliğinde de kullanıldığını duymuştum ben teeee evlenmeden önce..
aklıma estiğinde de temizlik suyuna 3-5 damla eklerim
evde hijyen sağladığına da inanırım cidden..

neyse hepsi bu..
sizlerde başka kullanım alanlarına dair öneri var mı acep..

varsa beni de bilgilendirin lütfen..

hoşcakalın..
:)

4 yorum:

  1. sayende birşey öğrenmiş olduk canım...
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. evet birebirdir
    kaynana konusuna baya güldüm
    kız sirke sürünce kaçıosa bunlar biz yıkayalım dermişim;)

    YanıtlaSil
  3. :) valla denemeden bilinmez :) hani şöyle yanlışlıkla dökülmüş gibi falan :)
    Büyüyünce ben de kayınvalide olucam ya ordan biliyorum :)
    Ben olsam kaçardım :)

    YanıtlaSil