10 Mart 2012 Cumartesi

ctesi sendromu :)

:)
bu da benım sendromum nolcak..
yeni başladı.. bugün.. :)

dün birşeyler yazacaktım amaaa musait olamadım pek..
evde temizlik vardı.. aslında benımkı temızlıkten kalma bı durum da olabılır.. resmen "evde temızlıkcı bayan var sendromu" benımkı.. hamılelık surecı baslayınca kendımı yormamak ve bi de birilerine rızık temınıne sebep olmak adına eve temızlık ıcın bı bayanı almaya basladım.. yalnız bı sorun var.. ben çooooookk yoruluyorum :)

evde bı baskası oldumu hıc oturamıyorum.. sureklı ayakta.. okuldan eve gelıyorum.. sonra bayan yarım gun yarım gun gelıo geldıgı yerden yorgun ve ac gelıyo.. hemen ona bırseyler hazırlıyorum.. ortalığı topluyorum.. vs vs vs.. bayan gıdene kadar ayakta.. komık ama kendı evımde oturmaya utanıyorum sankı :)

arada meyve de verıyorum bayana.. bayaa misafır modunda yanı.. bense hıcbırsey yıyemıyorum.. halim komedi resmen.. bir seferinde bayan temizlik yaparken birşeyler aldım ağzıma bayan birşey sormak ıcın gelınce utandım bı an acıklama yapıyorum falan.. nıye böyle oldum bılmıyorum.. yada benı otururken gorunce falan.. uffffffffffff...

çok saçma ama elimde değil.. alışırım ınsallah.. hanı ben daha gencım yaa.. o bıraz daha buyuk ben onu calıstıryo gibi.. :( ama ben de okulda calısyorum.. hem de sabah 5:30da kalkıyorum hergun :(

uff gecıcek ınsallah.. hamılelık oncesınde de sırf bu nedenle almıyordum kımseyı.. sımdı mecbur kaldım :)

neyse ıste dün gitti bayan ben de ancak bı oturdum şöyle.. rahatladım.. :)

bugun de sabah namazdan sonra bi çıkıp dolaştık eşimle.. demir ilacım bıtmıstı aldık.. demır ılacımı duzenlı kullanıyorum.. hatta portakal suyu ıle ıcıyorum.. ama yıne de demır eksıklıgım gecmedı.. ondan sabah sabah dustuk yollara..

sonra kahvaltı vs.. buaralar hiiiç dısarda bişe yemek ıstemıyo canım.. eger arkadaslar falan olmazsa mumkunse zorla eve getıryorum esımı.. yıyemıyorum napiimm.. tadı kokusu bı tuhaf gelıyo..

bı ara starcity yaptık.. englısh home'da çok güzel urunler vardı.. zor tutyorum kendımı.. hıcbı fıkrım yok bebek ıcın ne alayım bılmıyorum ve anlamsız seyler almak ıstemıyorum.. bı de vakıt var henuz.. şöyle nisan-mayıs gıbı baslıcam ınsallah.. ama tam zamanıdır diyenler için süperdi ürünler çok cıcıydı.. hattaaa dayanamayıp yarın olmadı ptesi koşa koşa englısh home'den begendıklerımı alabılırım.. söz vermıyım.. :)

şimdi bi rezene çayı içicem.. siyah cayın yerını tutmaz ama ee annelık fedakarlık demek :) ödenmez canım benim hakkım :) daha sonra daha uzun postlar yazmak ümidiyle.. heeerkese iyi hafta sonlarııı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder