3 Ocak 2013 Perşembe

mini post : zayıflamak için de karbonat :)

hemen yazayım kaçayım..
dün kayınvalidemlerde iken tv'de izledim..
dr bayan zayıflamak için 10 altın kural saydı
bunlardan bir tanesi de günde 2 defa büyük su bardağına yarım çay kaşığı karbonat katarak içmekle ilgili idi..
epey dikkatimi çekti..
tadını merak ettim ve denedim..
başta ne var ki yaff dedirten sonra bitiyo mu az kaldı mı acaba diye bardağın dibine baktırtan tipten bişi :)
ama
çookkk yağ yakıyormuş dedi dr
ilgililerine duyrulur
:)

ben diğer maddeleri de kaydettim
önümüzdeki ay hamilelikten kalan kilolarımdan kurtulma operasyonuna start verince yavaş yavaş maddeleri hayatıma yerleştircem inş
ama öncee kendim bi diyetisyene gidip kendime özel bi diyet programı da yaptırabilirim
henüz karar vermedim
az çok biliyorum tanıyorum vücudumu
vaktiyle evliliğimin ilk yılında kaptırıp 4-5kg almışlığım ve geri verirkense 10kg zayıflamışlığım var çünkü :)

şu anda ise ilk etapta bi 10kg verip sonra yavaş yavaş 7-8 kg daha vermeyi planlıyorum
amaa
dediğim gibi
önümüzdeki aydan itibaren inş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder