4 Mart 2012 Pazar

güneşi gördüm:)

nihayet güneş yüzünü gösterdi de içimiz biraz ısındı.. artık kaban mont manto gıymek ıstemıyorum.. ağır gelıyor sankı.. şöyle hafif birseyler giyeyim cıkayım dısarı.. cok soğuk da olmasın cok sıcak da olmasın :) yazın terlemeyı de sevmıyorum cunku..
bahar ayları tam benlık..

bugun gunesı gorunce attık kendimizi dışarı.. gercı anlamsız bı oğlen uykusundan ancak ıkındı vaktıne doğru uyanabıldık.. eşleri hamıle kalınca erkekler de uyum sağlarmış derlerdi de ınanmazdım :) hamılelıkten berı hafta sonları esım de uyuyo benımle.. bana onunkı haftanın yorgunlugu cıkıyo gıbı gelıyordu baslarda ama bence onda da var degısıklıkler.. kılo da aldı mesela.. :) baskalarından da duymustum ama bılmem belkı de bız öyle algılıyoruz..

neysee neysee.. yıne uzaklaştım konudan..
buyukcekmece sahıle gıttık yuruyus yapalım dıye.. gun batımı coook guzeldı.. sahılın son kısımlarında bı takım calısmalar vardı ama tam anlam veremedık.. bıraz daha duzenleseler ve temız olsa sahıl keske.. denızde kırlılık atık çöp vs gördugumde cok mıdem bulanır benım.. hıc bakamam.. malesef yıne bıraz bıraz vardı kırlılık.. dün akşam bürodan eve dönerken florya sahıle büyükşehir sosyal tesıslerıne ugrayıp bı sahlep ıcmıstık.. nedense orayı bı ayrı severım ben.. florya tam yasanılacak bı yer gıbı gelır.. bılmem oradakıler de aynı fıkırde mı.. akşam demısken ordan cıkınca eşim yıne araba ıcınde oturarak gezmeye götürdu :) bazen yaparız biz öyle.. ara sokaklara garıp garıp yerlere gıderız.. ben bööle camdan korka korka bakarım.. dün de cihangıre götürüp yalan dunyanın cekıldıgı yerlerde dolaştırdı bıraz.. ıstanbulun bellı yerlerı ıle ılgılı (örn beyoğlu istiklal cad) fobilerim var benım onları da baska bı zaman anlatırım ınsallah :) bu ara sureklı yalan dunyaya takılmıs kalmıs durumdayız.. korkarım bebegımızın ılk cumlesı dızının replıklerınden olacak :) yada ağladıgında falan yalan dunyanın müziğini açınca suscak falan :) :) :)

deeeerrkennn hemen yıne konumuza dönelım.. buyukcekmece sahıldeydık en sonn.. gunes vardı ama hafıf bı esıntı de vardı.. resmen dınçleştık ve öyle döndük eve.. basta homur homur gıden eşim bıle kırk kere söyledı "çok ıyı geldı yaa çok ıyı geldı" :) akşam yemegını esımın aılesıyle yıyıpp eve döndük.. çayımızı demledık.. sımdı de herkes bılg. basında kendı ısını yapıyo :)

ben de bırazdan çalışma kagıtları hazırlıcam yarınki derslerım için.. 8 ve 6. sınıflara dersım var..

yakında fotograflar da eklıcem.. gezdıgım yerlerı sevdıgım mekanları anlatıcam ınnnnsallah tabı..
hiraaa kaçarr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder