24 Mart 2012 Cumartesi

sabah sabah ben..

sabah sabah florya sahildeydik.. bu aralar dışarda pek birşey yiyemiyorum.. kahvaltımızı evde yaptık.. 9 gibi sahildeydik.. hava muhteşemdi.. deniz kokusu süperdi.. oksijen depoladık adeta.. karga sesleri eşlik etti hep :) ama o bile güzeldi.. kesinlikle tavsiye ederim herkese.. kimse durmasın evde herkes atsın kendini dışarı :)

yaşlı bi çiftten de hava tahmin raporunu aldık.. amca söyleniyordu.. bi kaç gün böyle oldu diye hemen bitti mi soğuklar.. gelir bunun peşine bi yağmur muhakkak :)

olsuuuunn.. yağmur da gelse olur..
pek bi halim selim bişe oldum sabah sabah.. hatta halim selimlik diz boyu bende :) hemen bi örnek.. eşim yolda gelirken anlatıyo "akşam bi araba az kalsın avcılarda otobüs durağına dalıyordu.. sonra durmadı kaçtı.. kaçmasa linç edeceklerdi.." benim yorumum "ama o da ister mi öyle olsun.. direksiyon hakimiyetini kaybetmiştir yazık..  birilerine bişe olmamış ya.. o almıştır dersini" :)

hatta bi örnek daha.. geçen hafta rehberlik dersinde sınıfımdaki öğrencilerin yerlerini değiştirdim.. herkes istediği kişiyle oturyo artık.. 8. sınıflar ya son ayları güzel geçirsinler diye.. :) haylazlık potansiyeli en yüksek olanı diyo ki.. "öğretmenim siz hamilesiniz ya artık bize çok iyi davranıyosunuz" :) iltifat edeyim derken batırıyo.. ne yani önceden kötü mü davranıyodum ben hııı? :) amaaan olsun ben anladım onun ne demek istediğini.. eskiden de iyiydiniz artık daha bi iyisiniz demek istiyo :) :) :) durumum aynen budur, bu aralar :)

artık çalışma vakti.. çocuklara çalışma kağıtları vs hazırlamalıyım.. 
herkese kararında oksijenli güneşli bi hafta sonu dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder