3 Nisan 2012 Salı

yazılı haftası..

mrblar..
bu hafta pestili çıkmak filini öznesi ben olacak şekilde bol bol gerçekleştirmekteyim :)

yazılı sorusunu güya cuma hazırlayacaktım.. noldu.. ani misafirle cumayı es geçtim.. ctesi'yi sel aldı, pazarsa sular kesildi.. :) yani tam klasik tembel öğrencinin öğretmen versiyonu olarak pazar gecesi soru hazırladım.. Allah'tan bi taslak çıkarmıştım daha önce..

yazılı telaşesi başladı.. en sevmediğim şey yazılı okumak... sinir sinir sinir bi durum.. bi keresinde 10 sınıfın yazılısını aynı gün okumuştum.. bittiğinde reflekslerim ve algım durmuştu.. aynı anda hem gülüp hem ağlıyordum :) gerçekten :) bi daha da yapmadım tabi..

şuanda okumam gereken 3 sınıfın yazılısı var ama ben bilgisayar başındayımm... :( hiiiç dokunasım yok..

bi de bi öğrenci iyice soğuttu beni.. hasta hasta gelmiş.. o kadar çok hapşurdu ki sınav kağıdına.. :) şuan sinirden gülüyorum resmen.. ıkı paket mendil bitirdi 40 dak içinde.. bi de en önde oturyo.. camı açtım sınıfı havalandırdım.. hadi orda kurtardım diyelım.. sınav kağıdına nasıl dokuncam.. :( bööööööööööööö... irençç... hapşuryo ağzı yüzü birbirine karışyo gözü akıyo burnu akıyo... pöfff.. yazarken bile kaşınmaya başladım..
nıye geldın bu halde dıyorum.. sınav var dıye geldım dıyo.. şaka gıbı.. iki elinde iki ayrı mendil.. sanki soru cevaplayabiliyo.. evı uzak olmasa anında gönderecktim ama nafile.. o hapşurdu ben elimi yüzümü sildim kolonyalı mendille.. o hapşurdu ben sildim :) yüzüm aşındı resmen.. bi de o tüm peçeteleri sıranın altında biriktirmiş onu da gördüm öldüm bittim ben :D

vee
dedim kii..
okumuyorum yaff yazılıları.. isyan ettim.. kazan kaldırdım..
(zaten tembellik modundayım.. süper bahane oldu bana da :) e-okulun 10 günlük süresininin bitimine de daha çoookk var :) amaaaaaannn )

evet durumumuz budur efendimm.. şimdi biraz dinlenicem.. sonra arkadaşla sahilde yürüyüşe gitcez inşallah..
herkese kocaman mutluluklar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder