7 Mart 2012 Çarşamba

:( :)

uykum var ama uyuyamıyorum.. işlerim çok ama yapamıyorum.. bööle boş boş oturmak yorulunca da tekrar oturmak ıstıyorum..
güneş öyle güzelkı.. şuanda denizi pırıl pırıl parlatıyor.. manzara yönünden çookk şanslıyım doğrusu :)

alakasız bi geçiş olcak ama bugun bu kalın penye kumaştan olan tunik benzeri kıyafetımı gıydım..

hanı bazen olurya bişe gıymek zorundasındır ve gıyer cıkarsın okadar.. işte o zaman kıyafetlerımden bırısıdır kendısı..

altına yıne sevmedıgım :( sıyah hamıle pantolonumu gıydım ve sıyah babet..

çok bööle :( somurtkan şirine bı gunumde oldugum ıcın onemsemedım aksesuar vs.. maksat okula gıt ve eve gel.. o kadar..

aslında böle :( olmam ıcın bı sebep yok.. sadece uykusuzum ve uyuyamıyorum o kadar..



daha bı ıkı hafta öncesıne kadar da uykulardan uyanamıyordum noldu bana bööle.. kımlerın nazarı degdı acaba :)

okulda sadece 3 dersım vardı.. yanımda ıkı kucuk erıklı su şişesi göturdum bı de ayran.. yarın da unutmazsam cevız vs alcam yanıma.. tüketmem gereken seylerı okulda hıc farkına varmadan bıtırıyorum, iyi oluyo.. sohbet muhabbet ders vs derken bakıyorum çantam hafıflemıs :)

suyu özellikle erikli alıyorum.. bizim sağlık konusunda fazla hassas bi arkadaş var.. sağolsun araştırmış o söyledi.. en iyi değerler erikli suda çıkmış.. sonra da nestle de.. onun telkınlerı ıle erıklı ıcıyorum ben de... ayranı da BİMlerin vazgeçilmezi :) DOST markasından tercıh edıyorum.. enteresan eve alırken buyuk cam şişede EKER kendime küçük bişe alacaksam DOST.. ne alakaysa :)

öğrencilerde bi ihtimam bi ihtimam.. bugun 8lerden bi öğrencim yanındakıne diyoki:
öğretmenimizin karnı belli oluyo dimi artık.. :)
duydum da duymamazlıktan geldım :)

kocaman oldu benım sınıfım.. 6 da aldım onları 8 oldular.. buyuduler degıstıler.. dısarda görsem hıc 8. sınıf demem koca koca delikanlılar.. genckızlar.. ama en çok da çocuklar.. hiç dışardan göründükleri gibi değiller..
ne kadar çok öğrenci o kadar çok hayat ve tecrube.. herbırınde öyle farklılıklar varkı..
neler neler yasıyorlar kucucuk yaslarında.. bi öğrenci garıp garıp seyler yapıyo saygısızlıklar sorumsuzluklar sınır oluyosun, sonra bi öğrenıyosun yok anne kaçmış yok baba gıtmıs, o onu vurmus, öyle olmuş böyle olmuş.. sonuç.. olan çocuğa olmuş.. malesef..
bırsuru aılevı problemler.. sağlık problemlerı vs vs..

bi öğrencim var.. dünya tatlısı bir kız öğrenci.. şeker hastalığı var.. ödevını yapamamış geçenlerde.. gelmiş yanıma anlatıyo çocuk çocuk :( :).. öğretmenim ben geçen hafta komaya girmiştim de 4 gün hastanede kaldım ondan ödevimi yapamadımm.. :( :)
bırının nöbetı var.. öğretmenım ben nobet gecırırsem korkmayın diyo.. bırının hiperaktivitesi var ilacını alıyo yavas yavas sakin sakin dinliyo dersi.. ilacını almazsa sıraların üstünden indirebilmek ne mumkun..
bi tanesı var çok bağırarak konuşur, hiçbir işe yaramaz görüntüsü verengillerden.. aile karmakarışık.. bı sınırlenıyosun sonra arka planı öğrenınce kıyamıyosun.. :(
bi öğrencinin su fobisi var yıkanmaz pis pis kokar yanına değil sınıfa yaklaşamzsın..  vs vs..

hep kötü şeyler yok tabii.. çok çok iyi örnekler de var..
bazı öğrenciler de varki.. insanın aklını alıyo.. hayranlık bırakıyo.. hem sosyal hem de akademik yönden başarılı.. sanki büyümüş de küçülmüş.. tertipli düzenli.. nerde ne yapması gerektiğini bilen.. her renk ve desenden var işte :)

10 sınıf yaklaşık 300 öğrenci demek.. dedım ya az önce ne kadar çok öğrenci.. o kadar çok hayat..

hepsı ayrı bı karakter.. hepsı ayrı bi birey.. ve bizim gözlerimizin önünde şekilleniyorlar.. öyle enteresan bi his ki..

acaba ilerde hatırlanacakmıyız.. acaba onlar bızı nasıl algılıyorlar..
inşallah olumlu güzel örnekler olabiliyoruzdur onlar için.. Allah kolaylık versinn.. gerçekten kutsal bi meslek öğretmenlik ama tabi hakkıyla yapılırsa..

kendimle hasbihal köşesinden şimdilik bu kadar.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder