30 Mart 2012 Cuma

:) beyaz giyer kış günü :)

mrblar..
bugün benim için en uygun söz buydu heralde :)
hava sıcak mı soğuk mu bi, karar verse artık.. biz de ona göre giyinsek :)

dün okul sonrası yeni evli arkadaşa ev görmeye gittik.. gördük geldik :) ben yedim yedim yedim yığıldım resmen.. aslında genelde servis yaparım çoğunlukla pek oturmam ama dün oturasım tuttu.. hiç ama hiç iyi gelmedi :( alışmamış bünyem.. bulunduğum yerlerde hep yaşça en küçük ben olurum ve oturamam.. yapımda da var.. kimse zorla hizmet ettirmiyo elbette.. hemen birilerine servis yaparım falan.. ama dün okulun hemen sonrasında (arada kuru kayısı badem ceviz atıştırmış olmama rağmen) epey acıkmıştım ve ilk ben oturdum sofraya :) aslında salata türlerini yedim genelde.. yoğurtlu salata, kısır falan.. ama nedense çok ağırlık çöktü..

neyse güzel bi gündü.. her zaman olduğu gibi yaz saati uygulamasına ilk geçişte yaşadığım zamanın nasıl geçtiğini anlayamama sorununu yaşadım :) okuldan 12:20 de çıkıp arkadaşta 18'e kadar oturmuşum :) tek değil tabi.. bir sürü kişi ile birlikte :) tek fark onlar bilinçli ben bilinçsiz.. :)


ne mi giydim..
twist'ten aldığım elbise mi giydim.. 

tam bi hamile elbisesi oldu bana.. 38 beden.. normalde 36 giyerim ama hamile olmasam da 38ini alabilirdim.. daha sonra kemerle kullanmayı düşünüyorum..
hamileliğin ilerleyen dönemlerine kadar beni idare edebileceğini düşünüyorum..



vee
altına da soldaki yine twist'ten aldığım beli hem fermuarlı hem de lastikli olan tayt pantolonu giydim.. kendileri gayet 40 beden :) o yüzden tayt pantolon oldu bana dar paça pantolon :) hem de hem de ve hem de hamile pantolonlarından on yüz milyon bin kat daha rahat.. daha ne olsun :) çantam ve şişkin hamile ayaklarımın rahatça sığdığı nadir inci babetlerim.. inci'nin abiye ayakkabıları kesinlikle babetlerinden daha rahat.. babetleri çok sert oluyo genelde.. ama bu babetler çok rahat.. evde de siyah gri tonlarda babet giydim.. onu resimlemedim derimod'dan almıştım onu da.. ki onlar da bu aralar arabanın demirbaşı oldu adeta.. ayaklarım şişmeye başlayınca herşeyi giyemez oldum çünkü.. arabada bi kaç tane de yedek ayakkabım var :) evden sabah gayet güzel giyip çıkıyorum ama öğlene doğru acıtmaya başlıyorlar.. hele ki okuldan direk bi yere gidecek olursam hemen bi değişiklik yapıyorum rahat olanlarla.. resmen dünyalar benim oluyo :)

konudan konuya geçiyorum ama bebeğimiz bu aralar çoooooooookkk hareketli.. derste sesimin ahengi birden değişiveriyo.. hareketler ve hareketlere bağlı ufak sızımsı sancılar neticesinde.. :) çocuklara çaktırmamaya gayret ediyorum ama.. fazla da yüz göz olmamak lazım.. :) sonra bi de nefesim birden kesilmeye başlıyo.. sanki koşmuş koşmuş sınıfa öyle gelmişim.. ama geçiyo kısa sürede.. ufak kramplar da başladı.. dr kalsiyum ilacını 3e çıkardı geçmezse mg içmeye başlıcam..

evet bi de başlığa gelelim.. beyaz giyer kış günü durumuna..
bugün dersim 7:30da başlıyordu.. genelde ben çıkarken hava serin olur ama bi iki saate güneş açar ben sabahkine göre giyinip çıksam yavaş yavaş ter dökmeye başlarım.. o yüzden kendimce akıllılık edip öğlene göre giyindim.. veee ilk defa da sabah hava durumuna bakmadım..
dün hafif esinti vardı ama soğuk değildi.. bana da bi cesaret geldi.. dedim bugün cuma.. yeni-temiz-özenli şeyler giymek sünnet..
ben dünden çok rahat ettiğim beyaz pantolonumu giyeyim..
üzerine ipekyoldan geçen yaz aşık olarak aldığım ve giydiğimde çok mutlu olduğum trençkotu çekeyim..
içine zara'dan basic atlet giyeyim.. (atlet diye geçiyo ama aslında tam da atlet denemez..birazcık uzun, kumaşı iç göstermez ve boynu da kapalı, hani ola ki sıcak olursa trençkotun önünü açabileyim diye ama nerdeeee)
ayağıma yeni aldığım lacoste babetimi koluma da yine yeni aldığım lacoste çantamı takayım..
ohhh misss.. tam bahar modu.. 



amaaa nerden bileyim ben bugün sadece esmeyecek hava.. bi de yağmur yağacak..
kaldım mı ben beyaz giyer kış günü  modunda :)
Allah'tan dersim 10:40 da bitti.. yağmur çiselerken atladım arabaya doğru eve :) :) :)
demek ki neymişş efendim.. hala marttaymışız ve dikkatli olmalıymışız.. :) dersimizi aldık..


(herşey bi yana dr tavsiyesi ile aldığım güneş kremimi bile özene bözene sürdüğümü de söyleyip iyice komik duruma düşeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz.. kremim hamilelerin kullanımına uygun.. hem de renkli.. hem de yağsız.. ismi de la roche-posay 50+..)
:( :) 

amaaaaan olur öyle arada napiiimmm.. sağlık olsun..
benden bu kadar.. haftaya yazılı yapıcam öğrencileri.. şimdiden soru hazırlamalıyım.. hafta sonu biraz işlerimiz var çünkü..

bi ara komik yazılı cevaplarından da bahsedeyim.. bazen yazılı kağıdı okurken krize sokuyo öğrenciler beni..  arada sırada öyle saçma şeyler yazıyorlar ki.. 300e yakın sınav kağıdı okuyup kafam beynim sulandığında verdikleri cevapları görünce toparlanmam pek mümkün olmuyor..:) hatta bi örnek vereyim de öyle geçeyim.. Kur'an'da adı geçen peygamber isimlerinden 10 tane yazınız diye sorduğumda döktürmüşlerdi.. hz. Abdülhamit hz. Veysel hz, Ömer..... :)  hani Abdülamit'i hiiiç olmadı da bi yerden hatırladın diyeyim.. veysel kim yaa Allahaşkına veysel kim.. :D
kopuyorum yetmiyo akşam bekliyorum eşimi.. onu da imha ediyorum :D resmen eğlence çıkıyo bize yani..

neyse
şimdi çok uykum var.. en iyisi birazcık çok azcık mini minnacıkı bi uyuyayım.. evet evet.. ben en iyisi bi süt + uyku yapayım.. yarın da yine hamile günlüğü yazcam inşallah..
herkese şimdiden güzel ve mutlu hafta sonları..

(bu arada sevgili sessiz okuyucular.. lütfen sessiz okuyun ama sesli düşünün :) ben de kendim çalıp kendim sölemiyim diiimi ama yaf..)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder