16 Temmuz 2012 Pazartesi

hastane çantamda neler var ?? (bebek malzemeleri)



bol maşallah'lı bi post olması dileğiyle ;)


  • 2 adet hastane çıkış seti.. biri chicco'dan diğeri ise aziz bebe'den.. aslında ikincisi fazlalık gibi geliyor ama aldım gitti..



chicco'dan aldığımın içerisinde battaniye, uzun kollu tulum, çıtçıtlı body, eldiven, çorap ve şapka var..
solda tulum ve iç body var.. sağda ise önlüğü patikleri ve eldivenleri..






burda sağda battaniyesi ve şapkası, solda ise hepsinin üst üste katlanmış hali var..



giysileri ve battaniyesi sadece bu kadarcık yer kaplıyo işte :)







evett bu ciciler de aziz bebe'den.. giyince küçük bi adama dönüşmesi için..
öylesine beğendim ve aldım.. fazla ve gereksiz..
çünkü yaz bebeği nerde giyecek bunları..
amaaa hem indirim vardı hem deeeee falan filan işte :) heves ettim işte yafff :) 






  • 5 adet çıtçıtlı body
sağda mothercare'den aldığım newborn ölçüsünde çıtçıtlı bodyler görülmekte.. zaten 5'li paket olarak satılıyorlar.. 


ben şimdiden 0-3, 3-6, 6-9 ve 9-12 ay şeklinde birer paket aldım.. diğer aldıklarımı başka bi postta yazayımm..



  • 1 adet kundak



yabancı bloglarda görüp beğendiğim tam amerika'dan getirtmeye karar vermişken joker'de görüp hemen aldığım bi ürün..

sağ resimde katlı hali var.. sol resimde ise yan yatmış hali..
kullanımı basit.. bebeğin ayak kısmı o yuvarlak bölüme geliyor ve rahat rahat hareket ediyor.. sadece kolların olduğu kısım cırt cırtlarla bi miktar bağlanmış oluyor.. hepsi bu..
günümüz kundakları ile eskinin kundakları arasındaki fark günümüzde bebeğin ayak kısmının değil sadece kol kısmının sarılmasından ibaret..
bebekler için ayakların sımsıkı sarılması zararlı ama aksine kolların sarılmasında problem yok.. hatta çocuk böyle kendini daha güvende hissediyor.. ayrıca uykudan kendini uyandırma olasılığı da azalıyor.. ben tuttum.. bakalım bebeğim ne dicekk..


  • 1 adet eldiven ve 2 adet çorap (eldiveni 3'lü set olarak joker'den çorapları ise 3'lü set olarak LC Waikiki'den almıştım)

  • unibaby yeni doğan ıslak pamuk ve prima premium care yenidoğan bezi
(sanırım bunları fotoğraflamaya gerek duymamışım :) joker'den aldım ve cantaya 2 adet ıslak pamuk ve 8-10 adet de bez koydum.. )

  • prima alt açma bezi ( 2 adet aldım yanıma )
  • mothercare pamuk
  • mustela pişik önleyici krem: ne olur ne olmaz bulunsun diye :)
  • dr.brown cam biberon (yeni doğanlar için) bunu niye koydum bilmiyorum..
  • chicco kiraz uçlu emzik



vee gelelim bebeğimin valizciklerine :) english home'dan aldığım küçük kutuları valiz yaptım oğluma :)

onun kıyafetlerini bu kutulara koydum.. maksat lüzumsuzluk olsun :)








valizlerin pardon bildiğin english home kutuların içleri :)



bez, ıslak pamuk vb diğer aşyalarını sırt çantamıza yerleştirdim..



not:
sonradan vazgeçtim vee bezlerini pamuk vb malzemelerini sırt çantamıza değil de yine english home'dan aldığım piknik sepetine yerleştirdim :D
deli miyim neyim :)



asıl eşya kalabalığı ise benim çantamda :)



oğluşuma ve eşyalarına bolca maşallah demeyi unutmadık değil mi..

:) herkese sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder