6 Temmuz 2012 Cuma

güneş.. bak gitt..

:( biliyorum.. taktım bu söze ama tam unutuyorum bakıyorum birisinin kıyafetinin üzerinde "oğlum bak git" yazıyo.. ya da araba arkalarında yazıyo.. sonra ben yine başlıyorum "bak git"lere..

bu sefer ki bak git güneşe.. çünkü güneşi görmeye dayanamıyorum.. bundan kısa süre önce güneşi gördüm diye mutlu olurken şuanda güneşten köşe bucak kaçıyorum..

çoooooooooookkkkkkkk sıcakkkkkkk...
evim en üst katta.. yaniii günnn boyu çatının aldığı güneş hooppp aşağıya bizim evee.. bi de güneşin doğuşundan batışına kadar güneş evimizde.. sağolsun hiç es geçmiyo.. benim de evi kullanma şeklim tamamen güneşe göre.. "sabahtan öğlene kadar salon küçük oda ve mutfak.. öğlenden akşama kadar ise oturma odası yatak odası mutfak.." şeklinde..
(   mutfaktan da vazgeçemiyorum nedense :)   )

şuanda tam anlamıyla yağmur duası modundayım.. tamm dua edicem yana yakıla.. bencillik etmemek için tutuyorum kendimi.. "hayırlısıysa eğer..." diyorum dudak bükerek :)

neyse işte.. durumlar böyle bizde..

bi de hamilelik durumu var tabi.. haftaya 9. ay bitiyor nasipse.. bakalım bebeğimiz ne zaman teşrif edicek.. hem sabırsızlanıyorum hem de doğumdan korkuyorum :) nasıl olcak acaba.. dışarda gördüğüm bebekli annelere nasıl imreniyorum anlatamam.. her halimden o aşamaya geçmek için sabırsızlandığım belli oluyor..  hemen "ben çocuğumu şöyle yapardım.. arabasını öyle ortada bırakmazdım.. mamasını böyle yedirmezdim.." yorumlarıma başlıyorum haddimi aşa aşa :) onlarsa bana "amaaaannn kıymetini bil kardeeeşşş.. asıl zoru doğduktan sonraaa.." bakışları atıyorlar..
pöffffffff... o da zor bu da.. annelik zor işte.. çok da düşünmemek lazım galiba üzerinde..


evett.. hiiiiççç susmadan konuşmak istiyorum ama konuşmak istemiyorum, anlıyosunuz değil mi :)
üstümde deli gömleğim beyhude geziniyorum ortalarda..






machka'dan aldığım 36 görünümlü en az 56 beden gömleğimden bahsediyorum.. çirkin.. saçma sapan bi kalıbı var.. ama öyle rahat ki.. her gün akşam hoopp makineye.. ertesi gün bi dahaa.. zavallım yırtılacak yakında :)
şuanda tembelliğimden resimleyemiyorum.. :) birazdan unutmazsam resmini eklerim postun bi köşesine..
(not: üstteki ve soldaki resmi çooook sonra ekledim nihayet..)


başka başkaa.. ne anlatsaaamm..
neler geçiyor içimden neler yapmak istiyorum.. onları yazayım..

bu aralar çookk yüzmek istiyorum.. hem de çok ama çok istiyorumm.. bensiz denize gidenlere sinir oluyorum :) ama napiim ben de yüzmek istiyorum..
sezon sonundan alışveriş yapmak istiyorum.. almasam da denemek istiyorum.. kabinlere sığmak ve ilk kıyafet denemesinde daralmamak istiyorum..
belime kemer takmak istiyorum :( :( :(
ayaklarım ayakkabılarıma sığsın istiyorumm.. ayakkabı almak istiyorum..
2-3 haftada bir tartılmaktan sıkıldım.. artık tartıya çıkmak istemiyorum.. ne zormuş kilo kontrolü yapmak.. ben alışmışım bazen 53-54 bazen 56-57 olmaya.. kiloyu kafaya takmamaya..
geceleri rahat rahat uyumak istiyorum..
tatile gitmek istiyorum..
ilaç içme derdinden kurtulmak istiyorum.. doğru beslendim mi diye vicdan yapmak bayıyo bi süre sonra..
bi de Ramazan'da oruç tutmak istiyorum.. onu da çok ama çok istiyorum.. :) bi gün bile olsa tutmak istiyorum.. :)
(sonraaa tek başıma 30 gün nasıl tutarıımmm endişesinin en ufak bi payı yok tabi :)  )
haa bi de günde 5lt yakın su içmemek istiyorum..
çünkü şişede durduğu gibi durmuyo.. içip içip tuhaflaşıyorum.. karnım çizgifilmlerdeki gibi sağa sola savruluncaya dek su içip bi de "oğluuuummmm boy verr" diyişim pek de normal değil takdir edersiniz :D
hahh.. işte bunların hepsini ve daha fazlasını amaaaa en hayırlı şekilde istiyorum  :P

bence tamamdır.. oldu bu post..

telkinimi de yapıyım da gidiyim ben en iyisi..

geçicek bunlar geçicek..
hamileliğin şeysi.. hormonların şeysi.. sıcakların şeysi.. kiloların şeysi.. şeysi de şeysi..
benimle hiiçç ilgisi yok.. gayet iyiyim yani :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder