10 Temmuz 2012 Salı

mutluyum.. hepsi bu.. :)



nihayet klimamız takıldı..

çok zahmetli işmiş.. öyle tv buzdolabı vs alır gibi diiill.. yok duvar delinsin.. yok sigortası yapılsın.. elektrikçi gelsin.. camcı gelsin.. bööö bi ara hiç bitmicek gibiydi ki bitti..
arçelik tercih ettik.. bugün 5. gün veee ben çok mutluyum.. 



temizliğin çoğu bitti.. camlar perdeler.. dolaplar.. el değmeyen yer kalmadı..
eşimle şuana dek birlikte yaptığımız en detaylı temizlikti.. ikimiz de acaip yorulduk.. ama sonuç.. mükemmel :) veee ben çok mutluyum..


hastane çantam hazır.. resmi ve içindekiler bir sonraki postta.. 
şunu da koysammı.. bu az mı.. bu çok mu.. ya gerekirse.. artık bunları düşünmicem.. çekicem fermuarını.. o kadar.. tabi ki ben çok mutluyum :)


bebek-bakim-sorunlarina-mucize-cozumler-tracy-hogg
bebek bakımı ile ilgili geçmiş tecrübelerimi ( bknz.. erken yaşta ve bir çok kez hala ve teyze olmanın avantajları ) güncelleyip bi de üstüne tracy hogg yaptımm kiii yine ben çok mutluyum.. görmek isteyenler için googleden ilk karşıma çıkan yeri ekledim http://www.idefix.com/kitap/bebek-bakim-sorunlarina-mucize-cozumler-tracy-hogg/tanim.asp?sid=E1SDEYCG2B2BI41NCZ2G.. ama ben bildiğiniz kitapçıdan aldım..

yalnız kitaptaki birçok bilginin anneciğimin doğal olarak yaptığı şeylerden oluştuğunu görmek güzel oldu.. zaten annem çocuk bakımında usta gibidir.. ağlayan bebekler ona gelince susar.. yaptıkları bu kitaptakilerin çoğunlukla aynısı :) ya annem tracy hogg okumuş yada o annemi :) şaka bi yana bence gayet insancıl ve uygulanası bilgiler..


"pozitif doğum hikayeleri" diye bi siteden güzel şeyler okuyup moral buluyorum vee gereksiz doğum hikayelerine kulaklarımı kapadım.. doğal olarak da çok mutluyum :) ben de okumak isterim diyenler buraya http://pozitifdogumhikayeleri.wordpress.com/ misafir olabilir.. 


mutluyum işte.. hepsi bu.. çok şükür..

şimdiii
gideyim de azıcık mutluluğumu başkalarına da bulaştırayım :) azıcık sosyal hayat yapayım kendime :)
herkese kocaman mutluluklarr..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder