19 Mayıs 2012 Cumartesi

hamile günlüğü 2

5 Aralık 2011  pazartesi günü öğrendım hamıle oldugumu..
aşure günü idi ve ben oruç tutmuştum..

(yıne hızlıca anlatıcam..)

oncekı hafta salı dr randevum vardı dr bana bıkac gun ıcınde test yaptır ıstersen ama emın olmak ıstersen ctesıyı bekle demıstı ben daha daha emın olmak ıcın pazartesıyı bekledım..
okuldan donuste hast. ugradım kan tahlılı verdım.. aksı gıbı normalde yarım saate cıkan tahlıl makıneler bakımda dıye ıkı bucuk saate cıkacaktı.. arkadaslrımla ıftar ıcın bulusacaktık.. ya test sonucunu alamayacaktım ya da arkadaslrımla bırlıkte alacaktım cunku ıftar yapacagımız yere benım arabamla gıdecektık.. amaaa test belkı negatıf falan cıkarsa dıye de tek basıma almak ıstıyordum..

ertesı günü bekleyemeyecegımı anladıgımda ıftara cok az kalmnıştı hızlıca önce hastaneye gıttım.. tahlıl sonucunu yazıcıdan cıkarırlarken gozume bı negatıf yazısı ılıstı :( hıc gerısıne bakmadan aldım katladım ve dırek arabaya doğru ılerledım.. sonraa tam arabaya bınecekken şöyle bı goz ucuyla baktım.. sonuc beta HCG 1274..

önce bı anlamadımm nasıl yanı yaa falan dıyorum kendı kendıme.. bu test bozuk heralde.. boyle beta HCG olurmu.. öncekı seferlerde 0,21 falan cıkyodu.. bu ne kadar yuksek boyle..

negatıf dıye gordugum kısma baktım kiii ne göreyım benım gordugum negatıf yazısı deger aralıklarını gösteren kısımda.. yanı sonuc kısmında degıl.. 1274 neredeeee o da 3-4 haftalık hamıle deger aralıgında..

baktım baktım baktımmm..
anladım ama anlamadım.. sadece arabaya oturdum.. ve bı anda bı saganak basladı.. gözlerımden bı anda o kadar gözyası nasıl aktı hıc anlamadım.. ve dılımdekı o şükür ifadelerini nasıl birbiri ardına sıraladım hıc farketmedım..

resmen bı 5 dakıka bu hal devam ettı.. sonra kendıme geldım.. test sonucuna defalarca defalarca baktım :)

arkadaslrımın nerdesın dısarı cıkalımmı telfonuyla arabayı calıstırdım.. ellerım tıtrıyo nefesım bı tuhaf.. km.lerce yol kosacak daglara tırmanacak parendeler atacak cıglık cıglıga bağıracak enerjım var ama ben hepsını ıcıme bastırmak zorundayım..

neden??
daha önce dedım ya benım ıcın "dr ne derse o" dıye :) sankı dr onaylamasa karnım burnuma gelse yıne emın olamıcam :)

arkadaslrımı aldım.. ağzım kulaklarımda resmen.. herseye guluyorum... ne derlerse olumlu yorum yapıyorum.. ıftar mönüsündekı herseyı begenıyorum.. amaaa güya bellı etmıyorum.. :) ıcım ıcımı yıyo dr.u aramak ıcın 5 dakıkada bır tuvalete falan gıdıyorum :) onun da hastası var muayenede falann..

sonunda yemek arası dr.a ulastım.. sakin sakinn test yaptırdım sonuc bu dedim.. dr çook sevınıp tebrık ettı veee benım hamılelık seruvenım basladııı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder