23 Mayıs 2012 Çarşamba

hamile kıyafetleri olmayan hamile kıyafetlerim :)

ne komik bi başlık oldu :)

dün yazmıştım artık ayaklarım belirliyo ne giyeceğimi diye.. bugün de neler giydiğimden ufak kareler yayınlayayım..

(eski yazılarda sık sık yazcam demiş yazmamışım :(  :) çok utandım hemen sabah sabah oturdum bilg. başına) 
(bazı kıyafetleri ütü sepetinden çıkardım :) maksat görünsün o kadar diiimi ama..  )

öncelikle bu aralar genellikle pamuklu ürünlere tahammül edebiliyorum.. ipekli  ürünler bile giyemiyorum.. enteresan şeklilde rahatsız ediyo beni herşey..


hamile giyim mağazalarında tesettürlü bayanlar için fazla seçenek yok.. içlerinde bi tek GeBe idare eder.. soldaki ürünü ordan almıştım tunik niyetine.. LCW"den aldığım bol paça hamile pantolonu kotum var onunla gayet rahat bir şekilde giyebiliyorum.. üzerine de bi trençkot.. ohh... hem rahat hem spor hem de reeboklarıma uyuyor :) daha ne olsun.. sağdaki ürünü ise koton'dan aldım.. hem de 19 tl idi sanırım.. aynı pantolon ve trençkotumla giyiyorum.. hem uzun hem rahat.. L bedeni gaayet iş görüyor.. sonra da giyebilirim..




bu kimine göre elbise kimine göre tunik olan şey de koton'dan.. öyle rahat ki.. içine bi body giy çık.. altına twist tayt pantolonumu giyiyorum beyaz.. vee ayakkabı olarak da dünkü yazımda gösterdiğim Nike spor ayakkabılarımı giyiyorum..


üzerine de tabiiki trençkot.. bazen sınıfta çıkarıyorum üzerimi sıcak olunca.. havalar da serin.. zaten ben sabahçıyım.. güneş doğup ortalık ısınana kadar dersim bitiyo :)




(geçen sen herry'den aldığım bi lacivert trençkotum var.. neredeyse hergün üstümde.. sadece şu son ıkı ay önü kapanmıcak.. onda da boyle bol tişörtlerle idare edicem inşallah..)




                                  
bu elbise de yine çooook rahat ettiklerimden.. aslında tek parça elbiselere bayılıyorum  giy ve çık.. inanılmaz rahatlık.. bu elbisede de yakanın kapalı olması çok kullanışlı oluyor.. özellikle de okulda falan :( :(
elbisem Roman'dan.. enteresandır ben bu elbiseyi taa geçen sene almıştım ve yazın rahat şekilde giyeyim diye de büyük beden almıştımm.. :) kumaşı keten gibi ama değil.. penye gibi ama değil.. hımmm sanırım keten penye :) biliyorum belki öyle bi kumaş türü yok ama olsun.. ben öyle söylüyorum o niyetle giyiyorum işte :)

en güzel tarafı da hamile değilken de giydiğimde herkes çok sevmişti.. ahhhhh ahhh :) 36 bedene bile uyarlanıyordu yanii:) ve şimdi de giyiyorum herkes beğeniyor ooffff offf 42 bedene bile uyarlanıyor yani :)

dahası hamilelik sonuna kadar da sığcam içine belli.. hiç kasmıyo çünkü..

bu aralar hiç giymedim ayaklarım ağrırsa diye.. ama 1 ay öncesinde Lacoste babetlerim ve çantamla bi de Zara'dan aldığım penye ceketle giyiyordum.. 







yine Roman'dan hamilelik öncesine ait bir elbise.. gayet kullanışlı.. üzerine ekru renkte incecik bi hırka giyiyorumm vee serin serin rahat rahat dolaşıyorum..

yaşasın aslında hamile kıyafeti olmayan hamile kıyafetleriiimmm :) 








bu arkadaşlar da Zara ceketimin vb ceketlerimin içine giymek üzere Zara'dan aldığım basic'ler..
fazlaca rahat.. hepsi de small beden ama benim XL karnım bile sığıyo :) hem de biraz uzun.. altıne bi kot etek ya da belden lastikli şeyyy etekklerden giy çık..  (neydi yaaa şeyy etek şeyy  hani şimdi çok moda, uzunn) hah buldum maxi etekler..işte onların ortama göre bazen içinde bazen dışında bırakarak giyiyorum.. 3 renk aldım.. siyah ekru ve gri.. sahiplerinin geçirdiği aşırı tembellik vakasından mütevellit 3üde aynı askıda can çekişyo.. bi ara ayrı ayrı askıya ascam.. :) ne kadar zor bir işse :)






 yehuuu.. soldaki twist gömlekiimmm.. onu çok seviyorummm.. 36 beden bi gömlek ama ben içine sığıyorummm :) öyle rahat ki.. hemen hemen her renk maxi etekle giyilesi var yani..

sağdaki ise ipekyol 36 beden bluzum.. böyle askıda garip bişe gibi dursa da çookk kullanışlı.. yine yine yine hamilelik öncesine ait.. önceden kemerle kullanıyordum şimdi ise kemersiz kullanıyorum.. içine de üstteki Zara basiclerden birini giyiyorumm..


evettt.. bu arada şöyle bi saate baktım daaa... acil duruuuummm... şuanda okula geç kalayazıyorum.. hemen kaklmazsam da bildiğin geç kalıyorummm..

hira giderrr vee herkesee güzel bi gün diler...

(biliyorum mevzu birden dannnn diye bitti ama idare edin lütfeeennn)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder