22 Mayıs 2012 Salı

bugün ne giyemesem :)

evett.. hamilelik başlarında ayhh bişeye sığamıyorum vs tümmm sözlerim meğer ne şımarıkçaymışş itiraf ediyorumm :)...
eğer o zamanlar sığamıyorsam şimdi... :)

sağolsun mevsimler bi tuhaf.. hava çok sıcak ama çok soğuk.. kupkuru ama yağışlı.. zaten kıyafet seçeneğim sınırlı.. iyice zor geliyor artık bir şeyler bulabilmek..

(aslında fazla abartıya kaçmak istemiyorum.. hamilelikte giyilip rafa kaldırılacak şeylere boşuna para vermek istemiyorum.. o yüzden biraz da sınırlı seçeneklerim.. daha sonra da giyebileceğim, kemerle bolluğunu kamufle edebileceğim kıyafetleri tercih ediyorum..)

başlık "bugün ne giyemesem".. çünküü kıyafetlerimin içinde bazı giyebileceklerim içine hala sığabildiklerim var amaaa ben giyemiyorum.. neden mi..
çünküü ne giyeceğime ayaklarım karar veriyo artık :)

şöyleki ayak topuğumda hamilelikle birlikte sannnki topuk dikenine benzer bişe oluştu şu zamanlarda..
henüz dr.a gitmedim.. ama hemen ayakkabı tercihlerimi değiştirdim.. kesinlikle babet giyemiyorum.. topukluyu hiç söylemiyim zaten.. hamilelikle gelen komik bi sakarlık durumu var kii evlere şenlik.. ufak bi topukta bile ne maceralar yaşarım kimbilir :) konudan konuya geçiyorum ama ben hatırladım güldüm siz de gülün baarii.. ikinci dönem okulun açıldığı ilk gün hafif topuklu ayakkabı vardı ayağımda.. hamileyim ama belli olmuyo.. kilomdan belli olmuyo.. kıyafetimden belli olmuyo.. millet aa çok şıksın nee bi de hamile misin dedikçe kasılıyorum böyle bi havalar bi havalar :) okula adımımı atmamla kendimi yerde bulmuştum :) :) temizlik görevlileri yeni silmiş dee vs vs.. Allah'tan öğretmen girişi ayrı da kimse görmedi.. kalkıp mosmor vaziyette gitmiştim sınıfa ya bebeğime bişe olduysa diye :) :) :) 

neyse dönelim ayakkabı konusuna hasılı kesinlikle anatomik birşeyler olması lazım.. akla hemen umreye giderken nerdeyse 200 tl civarında para verip aldığım KİFİDİSlerim gelebilir ama :( :( :( görüntüleri nedeni ile geldiği gibi de gider akıldan :) :) :) tamam umredeki bana sağladığı konfor için fazlasıyla minnettarım kendilerine.. amaaa sağda sizin de gördüğünüz üzere inanılmaz rahatlıklarının yanında görüntülerinin çirkinliği nedeni ile pek kullanamıyorum bu arkadaşları.. ancak kocaman bol paça pantolon veya ferace altına.. o da bellllkii :) umreden geldim geleli hiç giymedim daha mesela.. 


çok baktım şöyle rahat anatomik bir babet var mı diye hiç bulamadım mecburen spor ayakkabılara döndüm..
sonundaa REEBOK'ta karar kıldım.. iyi de yapmışım.. yaklaşık 1 aydır REEBOK'larımla ayaklarım yere basmıyo :) şaka değil cidden.. "easy tone" adlı ürünle sanki havada yürüyor gibi oluyormuşsunuz.. satış görevlisi öyle dedi.. :) nasıl bişeyse havada yürümek.. nasıl denemiş acaba :) şaka bi yana cidden benim favorim oldu bu ayakkabılar.. ilk iki hafta okul dışında giydim sadece.. son 2 haftadır da neredeyse hergün ayağımda.. gercekten baska ayakkabı giyemiyorum.. anında topuklarımda berbat bi ağrı başlıyor ve ayağımın üzerine basamıyorum.. ama bu ayakkabılarla saatlerce geziyorum bana mısın demiyor.. hatta zavallı eşim sürünüyo artık peşimde hala yorulmadın mı diye :) :)  bu ayakkabılar da yaklaşık 200 tl civarında idi.. biraz pahalı ama bence kesinlikle hak ediyor.. (altı silinip evde giyilesi bi durumu var o kadar yani :) )



gelelim benim emektar NIKE ayakkabılarıma.. diğer spor ayakkabılarımın yanında enn çok bunları seviyorum.. aldığım günden beri hep keyifle giyiyorum.. Allah'tan hamilelikte de beni yarı yolda bırakmadı.. sadece ben onların canına okuyorum.. hangi ayakkabıyı giysem tipi kayıyo çünkü :) sanki ayakkabıyı bi fil yavrusu giymiş çıkarmış gibi oluyo :) amaann işte güzel değişiklikler bunlar diyip kapatyorum bu konuyu..

yarın da kısıtlı ayakkabı seçeneklerim ile giyebildiklerimi yazcam inşallah..

şuanda karşımda süperrr bi deniz manzarası var.. herrkesin yerine bakıp bakıp huzur buluyorumm..

bu arada mübarek 3 aylar başlamış bulunmakta.. yapılması gereken ibadetler var.. netten bakabilirsiniz.. hemen bugün için bi namaz var mesela.. böyle fırsatları kaçırmamak lazım.. belki son fırsat diye sıkı sıkı sarılmak lazım.. inşallah Allah bolca ibadet etmeyi nasip eder.. bu hafta cuma günü de çok önemli.. neyse.. herkes biliyordur zaten eminim..

mutlu huzurlu hayırlı günleeerr.. hira kaçarr.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder