9 Haziran 2012 Cumartesi

bebek alışverişi / ev tipi ana kucağı - salıncak



SALINCAK/ EV TİPİ ANA KUCAĞI
ev tipi ana kucaklarına baktım onlarında kimi kendi kendine sallanıyo kiminde titreşim var kimi sadece manuel olarak yani bildiğin bilek gücüyle :) kullanılıyo.. zaten bu ürünlerin fiyat aralıkları da hemen hemen aynı..
biraz çıtayı yükselttim ama daha özel birşey olmasını istedim ben ve yine Graco'nun salıncağında karar kıldım..



Ürünün adı : GRACO Sweetpeace (Fauxfur)

Özellikleri:
Sweetpeace
11 kg için uygun
İlk yeni doğan bebek salıncağı
Bebek konforu

Bir annenin gerçek sallama hareketlerine dayanan yenilikçi ve patent altında geliştirilmiş hareketleri yapar, 3 eğme konumlu, 6 hızlı, 2 farklı titreşim sağlayan yüksek kaliteli sesler çıkartır (Doğa sesleri, kalp atışı ve müzik, MP3 bağlantısı)

Ebeveynler için rahatlık 

Pusette veya salıncak olarak kullanmak üzere ayrılabilir koltuk

Üstün konforlu kumaş
Birlikte temin edilen oyunca ve ayna bebeğinize erken öğrenme deneyimi sağlar
Hareketli yarı şeffaf tente

Sweeetpeace

Sadece bir salıncaktan öte… 

3 farklı sallama hareketi, MP3 bağlantısı, ayrılabilir salıncak… 
Bebeğin rahatlaması ve kendi kendine vakit geçirmesi için her şey düşünülmüş


Kullanım Aralığı: Doğumdan yaklaşık 9 aya kadar (11 kg)

Rahatlatıcı ve sakinleştirici:

•    Annelerden esinlenilen çok yönlü sakinleştirme hareketleri

•    Rahatlatıcı malzemeler ve renkler
•    Yarı şeffaf, ayarlanabilir tente


Öğrenme Kolay:

•    Aynalı oyuncaklı tabla, Mix'n

•    Çıkarılabilir başlıklar, diş kaşıyıcı
•    MP3 priz bağlantısı ile benzersiz ses deneyimi
•    Arı-ayı yumuşak oyuncak


Kullanım Kolaylığı:

•    Esneklik: Tek sallayıcı olarak kullanılabilir.

•    Yükseltme pozisyonu bebeğin ailenin bir parçası olmasına imkân verir.
•    Priz kablosu veya bataryalarla çalıştırılabilir.


Diğer Özellikler:

•    Bebeğin gereksinimleri

•    3 yatırma pozisyonu
•    6 hız
•    2 hızlı titreşimler


SAKİNLEŞTİRME POZİSYONLARI
Koltuk, sallayıcı olmak için yükseltilir.

Teknik Özellikler
Ağırlık                10 kg

Açık Ebat (koltuklu)

LxWxH (cm)            78x86x92

Bataryalar            Plug or 4x D - LR20 (1,5V) 

Not: kumaşının kalitesine baktım.. bebeğin yatış pozisyonlarında omurga sağlığı açısından olumsuz bir durum var mı diye baktım.. sonra sallama hızı da önemli.. kendi kendine sallanması ve titreşiminin olması da güzel.. hep duyuyorum.. uyku problemi olan çocuklar için kullanılan çılgın yöntemleri :) hatta geçenlerde bi blogda okudum.. sadece ekmek yapma makinesinin üstünde sakinleşen bebeği.. ve ailesinin nasıl yapsak da ekmek yapma makinesini beşiğe monte etsek diye iç geçirdiğini :) bütün bunları göz önünde bulundurup öyle beğendim )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder